دکتر محمدجواد ظریف

یادداشت های دکتر محمد جواد ظریف در فیسبوک و توئیتر

دکتر محمدجواد ظریف

یادداشت های دکتر محمد جواد ظریف در فیسبوک و توئیتر

دکتر محمدجواد ظریف

با توجه به حضور دکتر ظریف در فیسبوک و توئیتر جهت اطلاع رسانی در مورد آخرین نوشته های ایشان تصمیم به ایجاد این وبلاگ نمودیم. بدیهی است که این وبلاگ هیچ ارتباطی با ایشان ندارد و صرفا جهت اطلاع رسانی در مورد نوشته های رسمی ایشان می باشد.

طبقه بندی موضوعی

جواب آقای ظریف به دیدگاه یکی از کاربران

سه شنبه, ۲۲ اکتبر ۲۰۱۳، ۰۴:۵۹ ب.ظ
در مطلب قبلی؛ یکی از کاربران دیدگاهی را گذاشتند که جناب دکتر پاسخی جالب توجه به ایشان دادند که میتوانید متن دیدگاهها را در اینجا مشاهده بفرمایید.

""
سلام آقای ظریف

گفتید مجید توکلی(شرف جنبش دانشجویی) رو نمیشناسید ، (بقال غیر سیاسی محل ما هم میشناسه این مرد با شرف رو، اما شما !!!!!!) گفتیم شاید از بس سرتون به بیرون از ایران گرم بود ، داخل رو فراموش کردید. برای همین با یه تیتر کیهان کمر درد بر شما عارض گشت (امیدوارم بهبودی حاصل شده باشه)، انگار نه انگار که سالهاست درد مردم از ایران از کمر فراتر رفته است ..... 

نظرتون نسبت به سخن خانم وندی شرمن، معاون وزارت امور خارجه آمریکا و مسئول مذاکره با ایران چیه که در تاریخ 3 اکتبر افاضه فرمودند:

ما می‌دانیم فریبکاری بخشی از "ژن" ایرانیان است.

She said of the Iranians:
“we know that deception is part of the DNA"

الحمدالله فکر میکنم که بلبل انگلیسی رو از شما یاد گرفته و مشکل برخی وزرا و سران پیشین را ندارید که در جواب How Are You میگفتند Thank You.

این خانم از طرف ایالات متحده امریکا مسئول مذاکره با ایران هست. تا کنون هم واکنشی هم از جانب شما و یا دفترتون و یا ایران نسبت به سخنان تهوع آور ندیدیم. این قسمت، دیگه خارج از ایرانه و شما حتما حتما اگه مجید رو نشناختید(عذر بدتر از گناه) این خانم را که بایستی بشناسید .

منتظر واکنش شما به این سخنان تهوع آور هستیم .

http://www.latimes.com/world/worldnow/la-fg-wn-state-congress-iran-sanctions-20131003,0,1909747.story#axzz2iPgaa82v
""
و اما جواب دکتر ظریف :

جواب خانم شرمن را خانم افخم داده اند. مطمئن باشید اجازه نخواهیم داد کسی به ایران و مردم ایران توهین کند و بی پاسخ بماند. ضمنا در مورد آقای مجید توکلی هم قبلا اجمالاً خدمت دوستان در پاسخ به یکی از کامنت ها عرض کردم. شاید لازم باشد کامل توضیح دهم. در حالی که از جلسه شورای روابط خارجی در نیویورک خارج می شدم، یک خبرنگار ناخوانده اسراییلی، در حالی که به شدت از منزوی شدن اسراییل عصبانی بود، بدون اجازه و خارج از پروتکل معمول این جلسات که اصولا جای خبرنگار نیست و مطالب آنها قابل نقل نیست، بی ادبانه از من سؤالی کرد که بدون توجه به محتوای سؤال او فقط گفتم نه و از جلسه خارج شدم. بعداً او شروع به لجن پراکنی کرد و متأسفانه برخی دوستان هم بدون توجه به توضیح قبلی بنده موضوع را دامن زدند. دوستان توجه داشته باشند که تندروها بسیار عصبانی اند. در گذشته هم در چنین شرایطی به انواع دروغ متوسل شده اند تا در مسر صلح و پیشرفت ایران عزیز مانع ایجاد کنند. حتما این روند را ادامه خواهند داد. همانطور که در روزهای گذشته دیده ایم. لذا اگر چیزی از این جنگ افروزان حرفه ای شنیدید بنا را بر دروغ بودن آن بگذارید. امیدوارم همواره شاد و سربلند باشید.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی