دکتر محمدجواد ظریف

یادداشت های دکتر محمد جواد ظریف در فیسبوک و توئیتر

دکتر محمدجواد ظریف

یادداشت های دکتر محمد جواد ظریف در فیسبوک و توئیتر

دکتر محمدجواد ظریف

با توجه به حضور دکتر ظریف در فیسبوک و توئیتر جهت اطلاع رسانی در مورد آخرین نوشته های ایشان تصمیم به ایجاد این وبلاگ نمودیم. بدیهی است که این وبلاگ هیچ ارتباطی با ایشان ندارد و صرفا جهت اطلاع رسانی در مورد نوشته های رسمی ایشان می باشد.

طبقه بندی موضوعی

درگذشت مادر ...

شنبه, ۲۸ دسامبر ۲۰۱۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ
دوستان سلام

دیروز (جمعه) صبح مادرم را از دست دادم. دوستی این چند بیت زیبا از مولانا را برای تسلی فرستاد.

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد
گمان مبر که مرا درد این جهان باشد
برای من تو مگری و مگو دریغ! دریغ!
به دام دیو درافتی دریغ آن باشد
جنازه ام چو ببینی مگو فراق فراق
مرا وصال و ملاقات آن زمان باشد...
مرا به گور سپاری مگو وداع! وداع!
که گور پرده جمعیت جنان باشد
تو را چنین بنماید که من به خاک شدم
به زیر پای من این هفت آسمان باشد

از همه دوستانی که همدردی فرموده اند سپاسگزارم. خداوند عزیزان شما را حفظ کند. خدانگهدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی